0 oy
119 göst.
27 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (140 puan) sordu
Son 1 haftadır gece uyurken el uyuşmam oluyor genelde de sol elim çok uyuşuyor bugün gündüzde olmaya başladı. Haftam çokda fazla değil ciddi bişey mi
Gebelik haftası 26

1 cevap

0 oy
27 Nisan 2021 (1,006 puan) cevapladı
Hayır canım normal senin haftadayken benmde çok uyuşuyordu doktor normal dedi 28 haftalıkken magnezyum verdiler ama şuan uyuşma yok belki ondan olabilir canım doktoruna söyle bunu
27 Nisan 2021 (140 puan) yorumladı
Evet yarın gideceğim inşallahh inşallah sıkıntı yoktırda uyuşması önemli değil
27 Nisan 2021 (1,006 puan) yorumladı
Yok canım korkma benmkide çok uyuşuyor Du hissetmiyordum kan gitmiyordu sanki inşallah bişey çıkmaz kalbini Ferah tut
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 324 göst.
3 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif-o (372 puan) sordu
0 oy
3 cevap 455 göst.
15 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Busra ozge (125 puan) sordu
0 oy
2 cevap 558 göst.
0 oy
3 cevap 361 göst.

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...