0 oy
151 göst.
27 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Tiroid değerlerim yüksek çıktı doktor dahiliyeyle görüş dedi 12+6 haftalık hamileyim gebelikte büyük risk mı birde cinsiyet için muayeneyi hangi haftada gitmeliyim sizce

2 Cevap

0 oy
27 Nisan 2021 (992 puan) cevapladı
Kaç çıktı tiroidiniz. Dahiliyeyi ertelemeyin bence. En kısa zamanda randevu alın. Cinsiyet içinde pozisyonu uygunsa bundan sonra öğrenebilirsiniz
-Reklam-
0 oy
27 Nisan 2021 (299 puan) cevapladı
Evet canım bebegin zeka gelişimini engelliyor hemen randevu almalısın bende kullanıyorum çünkü ondan ilaç 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,564 soru

24,670,885 cevap

367,251 kullanıcı

...