Şu an 17 +5 iz ve kımıldama yok ikinci gebeliğim ilkinde 15 te hisetmeye başlamıştm bu defa böyle olmasi normalmi sizce
1,512,638 soru
24,671,632 cevap
367,289 kullanıcı