ben sıra bulamadım ne devlette ne de özelde devlet yoğun diye özelde öncelik bizim hastalarımız dedi kliniklerde ateş pahası o yüzden kaldı maalesef
1,512,801 soru
24,673,957 cevap
367,431 kullanıcı