0 oy
243 göst.
26 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (162 puan) sordu
36+5 hamileyim bir damla qan axıb. Normalmı?doğum başlıyır mı sizce?acil yardəm edin kızlar...

1 cevap

0 oy
26 Nisan 2021 (163 puan) cevapladı
1 damladan olacağını zannetmiyorum ama takip edin siz yinede sancılarınız falan da varsa önce bi doktorunuza danışın isterseniz bende 31 haftalık gebeyim bende de ara ara  kanama oluyor kendimi zorlandığım için ama. Rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 
26 Nisan 2021 (162 puan) yorumladı
Amin inşallah
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...