Merhaba kızlar ıkili test sonucumu almaya gittim bugün doktor genel olarak sonuç iyi dedi. Ama PAPP-A biraz yüksek dedi ne olduğunu bilmiyorum bi sıkıntı mı var sizlerde ne kadar çıktı yada normal mi yardımcı olur musunuz
1,512,339 soru
24,667,964 cevap
367,099 kullanıcı