Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz Kasım ayında bir düşük yaşamıştım üzerinden 6 ay geçti haftasonu test yaptım pozitif çıktı. Dün çok ince ve pembe şekilde kanamam oldu. Bugün de işe geldim hafif bı kanamam daha oldu. Sabah kan testi de yaptırdım sonuç bekliyorum. Deneyimi olanlar yardımcı olabilir mi ?
5 haftalik hamileyim, dünde bende oldu ancak bu kadar değil tabi hemen acil kadın doğuma gittik. Olumsuz birsey yok ancak düşük tehlikesi için hap ve folik asit verdi. Bu arada keseyi de ilk kez gördük.
1,512,612 soru
24,671,293 cevap
367,276 kullanıcı