0 oy
96 göst.
25 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,075 puan) sordu
Kızlar dinden beri belim agrıyor daha once hıc bu kadar olmazdı benı maf etti mesela uzanınca sadece daha az yada hiç agrımaz. Ama ayaga kalkayım gidip 5 dakika ayakta durayım agrı basılıyor. Yere egılıp bsıy alamıyorum belimde cok agırlık var sanki tarlada calısmısım da belim agrıyor gıbı agrıyor uzanınca rahatlıyorum sadece. Doktora gitmem mi laızım yoksa normal bir durum mu bu sorunu yasayanlar yalnızca yazabilir mi 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,192 göst.
0 oy
11 cevap 1,763 göst.
0 oy
8 cevap 1,245 göst.

1,512,455 soru

24,669,352 cevap

367,170 kullanıcı

...