0 oy
275 göst.
25 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu

Kızlar 27.haftamdayim. kalp rahatszligimdan dolayi sezeryan olacak dogumum. Kolay olmayacak sanrım dgl mi

Gebelik haftası 27

3 Cevap

0 oy
25 Nisan 2021 (981 puan) cevapladı
niye ki sezeryanda uyutmuolar mı korkmayın 
-Reklam-
0 oy
25 Nisan 2021 (196 puan) cevapladı
Korkmayın canim allahin izniyle çocuğunu kucagina al inş bende sezaryan oldum ilkinde illaki agrin oluyo aciyo ama bol yürü sancıyı o kadar azaltiyo ki birde agri kesici takiyorlar zatene  her sanci basladiginda 15 20 dk ayakta dolan hemen geçiriyor 
0 oy
25 Nisan 2021 (701 puan) cevapladı
Hiç korkmayın cuma günü sezeryan oldum, elbet ağrısı oluyor, her şey ayağa kalkana kadar sonra yavaş yavaş iyileşme oluyor, 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 322 göst.
0 oy
3 cevap 255 göst.
1 Kasım 2025 Doğum kategorisinde Azraaslan (68 puan) sordu

1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...