0 oy
228 göst.
24 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (43 puan) sordu
Kiz bebek sol erkek bebek sag tarafta olur diolar bu konuda net bi bilgisi olan var mi ? 
Gebelik haftası 16
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
24 Nisan 2021 (411 puan) cevapladı
benimki tam ortada :)
-Reklam-
0 oy
24 Nisan 2021 misafir cevapladı
Başlarda hep sağ taraftaydı kızım olucak artık her yerde :)
0 oy
24 Nisan 2021 (73 puan) cevapladı
Tüm hurafeler gibi benim bu da tuttu :D sol taraftaydı kızım olcak şimdi sürekli dolaşıyo :) 

1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...