0 oy
263 göst.
24 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
İlk dogumumda sezaryen sonrası çok fazla acı çektim avaz avaz bağırdım ağrıdan sizler neler hissettiniz ikinciyi kısmetse alacagm kucağıma çok korkuyorum daha kötü olur diye 
Gebelik haftası 37

3 Cevap

0 oy
24 Nisan 2021 (524 puan) cevapladı
Bende hiç ağrı olmadı ilk gün sızladı biraz sonrası oturup kalkarken hafif sızladı. Hatta dikişim açılmış kan akıyordu onda bile ağrı hissetmedim canım. 
24 Nisan 2021 (6 puan) yorumladı
İnsallah banada öyle olur bu sefer
24 Nisan 2021 (524 puan) yorumladı
Inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah
-Reklam-
0 oy
24 Nisan 2021 (1,423 puan) cevapladı
Genel anestezi mi yapildo İlk doğumun. 
24 Nisan 2021 (6 puan) yorumladı
Hayır
0 oy
24 Nisan 2021 (892 puan) cevapladı
Yaaa ben o kadar ağır geçirmemiştim. Ağrı kesici yaptırmadın mi sürekli? Bu sefer iğne yazdir doktoruna, hergun yaptır. Parolun düzenli iç 4 saat arayla. Ama en önemlisi bol su iç, bol yürüyüş yap canım. İnşallah bu sefer o kadar ağrın olmaz.
24 Nisan 2021 (6 puan) yorumladı
İlk sezaryenden çıkınca 1 saat beni mahvetti sanki canımdan can gitti sonrası normaldi ama bu da ikinci olcagi için daha çok korkuyorum
25 Nisan 2021 (892 puan) yorumladı
Genel mi olmustun canim ilkinde?
25 Nisan 2021 (6 puan) yorumladı
Hayır bel altı

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...