0 oy
488 göst.
24 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (370 puan) sordu

image

Sancı varmı kızlar 

Gebelik haftası 36

4 Cevap

0 oy
24 Nisan 2021 misafir cevapladı
Son iki sanciniz orta seviyede ve duzenli gözüküyor. Ancak ilk sancilariniz duzensiz ve düşük seviye.
-Reklam-
0 oy
24 Nisan 2021 (446 puan) cevapladı
Yok canim benim de 20 lerdeydi geçen hafta 38 haftalık oldum 
24 Nisan 2021 (370 puan) yorumladı
Doktor baktı çıkmış ve 3. 5 4 cm açıklık varmış
24 Nisan 2021 (446 puan) yorumladı
Aaaa benimde 20 lerdeydi bi sıkıntı yok dedi anlamadım valla
0 oy
24 Nisan 2021 (7,370 puan) cevapladı
Cnm 20 30 altı sancı sayılmıyor.  Senin 1 yada 2 tane çıkmış ve düzenli değil. Dopum için 90 100 lerde olması ve düzenli olması lazım
0 oy
5 Ağustos 2021 (65 puan) cevapladı
Hafif sancin cikmis bir kac yerde canim

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 304 göst.
0 oy
4 cevap 533 göst.
0 oy
1 cevap 310 göst.

1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...