0 oy
419 göst.
23 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (189 puan) sordu
Hanımlar 34.5 hamileyim perşembe geceden beri kusuyordum bu akşam birsz domates ekmek yedim sadece 11 gibi de uyudum 12 gibi esim geldi kalcamda bi soğukluk hissettim yan yatiyordum elimi atmamla pijamamin arkasinin su gibi olduğunu anladım acaba suyum mu geldi ne yapmam gerek

4 Cevap

0 oy
23 Nisan 2021 misafir cevapladı
İdrar kaçırmış gibi ise sudur doktora gidin muhakkak. 2 3 saatte gitmezsenz bebeğiniz enfeksiyon kapar Allah korusun
-Reklam-
0 oy
23 Nisan 2021 (216 puan) cevapladı
Su olabilir cnm doktora git sakın erteleme benimde evde suyum gelmişti fark etmedim kontrole gittim doktor suyun gelmiş dedi önlem alıyorlar
0 oy
23 Nisan 2021 (640 puan) cevapladı
Evet şu gelmiş olabilir mutalaka hastaneye gidin ona tedavi uygularlar
0 oy
23 Nisan 2021 (308 puan) cevapladı
Son haftalarda kusmak pek iyi degil canim..bebekk pozisyon bile degistirebiliyor. Suyun gelmis olabilir, hastaneye gitmeni oneririm

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 874 göst.
13 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Meryem97 (20 puan) sordu
0 oy
0 cevap 163 göst.
0 oy
1 cevap 293 göst.
12 Şubat 2022 Doğum kategorisinde Serappppp (309 puan) sordu
0 oy
5 cevap 718 göst.

1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...