Arkdaşlar iki gün önce doktora gittim kanda beta 46 çıktı hamilelik var dedi şuan kanamam oldu ama yerleşme mi bilmiyorum lütfen bakar mısınız
1,512,782 soru
24,673,814 cevap
367,419 kullanıcı