Arkdaşlar iki gün önce doktora gittim kanda beta 46 çıktı hamilelik var dedi şuan kanamam oldu ama yerleşme mi bilmiyorum lütfen bakar mısınız
1,512,333 soru
24,667,886 cevap
367,091 kullanıcı