0 oy
127 göst.
23 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
37+4 haftadayım. Bebeğimin hareketleri güçsüzleşti ve azaldı normalde çok hareket ettiği için beni tedirginleştirdi. Sizce bu normal mi ? Herhangi bir sorunla karşılaşma ihtimalim var mı
Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
23 Nisan 2021 (659 puan) cevapladı
Birkac gundur benim de oyle 38+0dayim. Sabahtan gece yatana kadar 10 kere hareket ediyorsa sorun yok dedi doktorum. Bugunlerde hem yeri azaldigi icin hem de dogumda kullanmak icin guce ihtiyac duydugundan cok uyuyorlar
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...