0 oy
288 göst.
23 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (379 puan) sordu
Dünden beri karnımın bir yerinde toplanıyor ağrım da başladı biraz adet sancısı gibi sizce normal mii bu ağrılar 
Gebelik haftası 34+6

2 Cevap

0 oy
23 Nisan 2021 (299 puan) cevapladı
Karın kasilmasi bu haftalarda normal görünüyor benim de haftam aynı doktor normal demişti ama çok ağrınız varsa bı doktora görünün. 
23 Nisan 2021 (379 puan) yorumladı
Tamam canım benim  sağolasın
-Reklam-
0 oy
23 Nisan 2021 (485 puan) cevapladı
Düzenli hissedersen acile git nst bağlasınlar doğum sancısı da ona benziyor  
23 Nisan 2021 (379 puan) yorumladı
Teşekkür ederim biraz biraz devam ediyor çok kasiliyor gideriz bakalım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 572 göst.
20 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seher vakti (2,123 puan) sordu
0 oy
6 cevap 390 göst.
0 oy
9 cevap 701 göst.
11 Ağustos 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Leyla inci (63 puan) sordu

1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...