0 oy
196 göst.
23 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (95 puan) sordu
Kızlar 5+2 haftalığm. Haftaya doktora gitmeyi planlıyorum erken mi sizce  ayrıca gitmeden tekrar beta testi yapmama gerek varmı. Gidince vitamin falan testleri yapılır mı ki. 
Gebelik haftası 5+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 238 göst.
23 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde MMeltemmm (95 puan) sordu
0 oy
3 cevap 367 göst.
0 oy
3 cevap 319 göst.

1,512,289 soru

24,667,221 cevap

367,055 kullanıcı

...