Ben sezeryan oldum ve ilk hamilelgimde kaldi nekadar zayiflasamda o gobek benimleinsaallah simdiki hamileligimde de uzerine koymaz diye ümit ediyorum o yuzden direk korse basliycam dogumdan sonra
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı