0 oy
298 göst.
23 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (232 puan) sordu
Arkadaşlar 7+2 günlük gebeyim. Kaç gündür ne sıvı alabiliyorum ne de yemek yiyebiliyorum bulantı dan. Yediğim sadece beyaz peynir ekmek o da çok az. Dün acile gittim sıvı taktılar. Bugün sabah safra kustum zaten ama bir iki pıhtı gibi az kan geldi boğazı zorladım şu an sızı şeklinde ağrı var muhtemelen tahriş oldu ama yine de sormak istedim. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda? 
Gebelik haftası 7

5 Cevap

0 oy
23 Nisan 2021 (408 puan) cevapladı
Bende aynı durumu yaşamışlığım varr canım..Boğazım yırtılmışdı kusmakdan..18 haftamda bitti..uyuyamıyodum bazen acıyodu..yutkunanda acıyordu geçdi çok şükür .dr ilaç felan al mide bulantısı için
23 Nisan 2021 (232 puan) yorumladı
İnşaAllah benim de bir an önce geçer hayırlısıyla bulantı ilacı verdi ama hemşireyim içeriğini araştırdığımda antihistaminik alerji ilaçlarının etken maddesi var uyku yapıyor devamlı beynimi uyuşturuyor sanki :/
-Reklam-
0 oy
23 Nisan 2021 (114 puan) cevapladı
Canım hic korkma o kusarken mideni zotlafigin icindir ama muhakkak doktorundan mide bulanti hapı al derim 
0 oy
23 Nisan 2021 (335 puan) cevapladı
Şuan 6 aylığım tam aralıksız 4 ay kustum boğazın tahriş olmuştur asitden canım ondan ola bilir
0 oy
23 Nisan 2021 (905 puan) cevapladı
Geçmiş olsun canım 
0 oy
23 Nisan 2021 (1,423 puan) cevapladı
Bende ilk üç ay safran ile beraber minik minik kan küstüm çok zorlandığımız için boğaz tahriş oluyor korkma 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 148 göst.
0 oy
2 cevap 465 göst.
0 oy
3 cevap 288 göst.
6 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde YiğitinAnnesi ❤ (302 puan) sordu

1,512,730 soru

24,673,024 cevap

367,375 kullanıcı

...