Daha önce şüphelendim sonuç kimyasal gebelik çıktı önce düşük tehlikesi var dediler falan şimdi ise daha önce hiç karşılaşmadığım bir durum ile buradayım hamilemiyim acaba ümitlenmek istemiyorum artık çünkü diğerinde çok kötü oldum
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı