0 oy
333 göst.
22 Nisan 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,193 puan) sordu
 7+6 günlükken doktor ulturasonla baktı ama ulturason kağıdımda 14w 2d yazıyor çok saçma değil mi? 
Gebelik haftası 7+6

1 cevap

0 oy
22 Nisan 2021 (459 puan) cevapladı
Yanlış ultrason kağıdını vermişlerdir ya da sen masadan yanlış almışsındır belki.
22 Nisan 2021 (1,193 puan) yorumladı
Ben almadım direkt olarak onlar verdi bana da çok saçma geldi bebeğin FL AC BDP HC CRL değerleri hep 16 haftayla uyumlu çıkıyor şaka gibi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 539 göst.
0 oy
7 cevap 963 göst.
0 oy
6 cevap 900 göst.
0 oy
9 cevap 913 göst.
3 Eylül 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Yıldız Üzer (30 puan) sordu

1,512,722 soru

24,672,923 cevap

367,370 kullanıcı

...