0 oy
243 göst.
22 Nisan 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (238 puan) sordu
Kalp atışı için gittim bu gün ama bebeğin yine karından ultrason da kendini gösterdi. Bu 4 üncü gidişim ama yok pazartesi günü tekrar gideceğim bu sefer idrarim sıkışık bir şekilde. Çok korkuyorum:(

1 cevap

0 oy
22 Nisan 2021 (3,013 puan) cevapladı
Canım korkulacak birşey yok ama sen niye 4 defa gittin ben 10. Haftamdayim ona rağmen 3 kere gittim bu kadar sık gidip kendini endiselendirme 7 8 hatta 9. Haftaya kadar da bebek ve kalp atışı görülmeyebilir 
22 Nisan 2021 (238 puan) yorumladı
Ama doktorum çağırdı her seferinde . Mesele pazartesi günü tekrar çağırdı. Anlamdım gitti
22 Nisan 2021 (3,013 puan) yorumladı
Sen gitme bekle tam 8. Haftamda git mesela ben öyle yaptım doktorum çağırdı benide ama bı 5. Haftada gittim keseyi gördüm  bide 7. Haftada gittim kalp atışı duydum ama sık sık gitmemek gerekiyor seni strese sokar bu durum 10. Haftamda tekrar gidicem bı daha
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 134 göst.
0 oy
2 cevap 225 göst.
0 oy
1 cevap 264 göst.
12 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tweety (1,090 puan) sordu
0 oy
5 cevap 717 göst.

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...