0 oy
237 göst.
22 Nisan 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (247 puan) sordu
Merhaba hamisler hem oksabar igne hemde ecopirim kullanılar ecopirim ne zaman biraktiniz hapı soruyorum ne zaman bırakmalıyım yoksa doğuma kadar mi içecegm
Gebelik haftası 32

2 Cevap

0 oy
22 Nisan 2021 (81 puan) cevapladı
Doktorunuza danışmalısınız. Kişinin gebelik seyrine göre değişiyor.
-Reklam-
0 oy
22 Nisan 2021 misafir cevapladı
Merhaba doktorunuz size daha net cevaplar verecektir her gebelik farklı ben ilk 4 ay oxopar kullanıyorum sonra corasprin e devam ediyorum, doğuma yakın da bırakmıştım ama mesala bir arkadaşım doğum sonrası da devam etti, bu konuda size en doğru cevabı doktorunuz verecektir, geçmiş olsun

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 492 göst.
4 Ağustos 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Hhaz_al (3 puan) sordu
0 oy
2 cevap 259 göst.
0 oy
4 cevap 506 göst.
0 oy
4 cevap 509 göst.
22 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Asl29 (9 puan) sordu

1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...