0 oy
240 göst.
21 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
Kizlar bugun adet tarihime gore 40 haftalik oldum. Iki gün önce hastaneye gittim ağrılardan dolayı nstde sancılarım iki üç defa 90 lara kadar cıktı alttan muayne edildi yumuşama olmuş ama şu anda doğum değil dedi. Arada ağrılarım oluyo karnımdan sirtima atiyo ama karnim yukarda hic asagi inmemis sizce doğum ne zaman olur yumuşama olmuşsa yakın midir ultrasyonda bebeğin haftası biraz daha geride cikiyo
Gebelik haftası 40.0

1 cevap

0 oy
22 Nisan 2021 (920 puan) cevapladı
Bol bol yürü sıcak dus al squat yao canm daha  acailman yok ama bunları yaparsan yumuşama açılmaya doner
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 490 göst.
24 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Adige psase (79 puan) sordu
0 oy
6 cevap 841 göst.
0 oy
4 cevap 291 göst.
29 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde Aysu23_ (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 331 göst.

1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...