0 oy
244 göst.
21 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (58 puan) sordu
5 aylık hamileyim ilk gebeliğim sağ göğüs kafesim de çok kötü ağrım var  bugün çok ayakta kaldım ağrım daha çok  ama normalde oluyo bu ağrı neden oluyo bilen var mı otursamda yatsam da çok geç geçiyo  başına gelen yaşayan tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz neden oluyo bu ağrı
Gebelik haftası 20

1 cevap

0 oy
21 Nisan 2021 (101 puan) cevapladı
Bende 22+1 oldum 5 aylık gebeliklerde normalmiş sağ tarafta ağrı bebeğin büyüyüp mideye baskı yapmaya başlamasından kaynaklanıyo
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 258 göst.
0 oy
3 cevap 408 göst.
0 oy
2 cevap 285 göst.
25 Mart 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sureyya_kadir (2,125 puan) sordu

1,512,455 soru

24,669,346 cevap

367,170 kullanıcı

...