0 oy
402 göst.
21 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (450 puan) sordu
Kızlar hamileyken vajina bölgesine agda yaptirmanin zararı olur mu şu an yeni 2bucuk aylik sayiliyorum güzellik merkezinde çalışan bi kuzenim kendini çeker kasarsan bebege zararı olur düşüğe sebep olur dedi aranızda yaptıran varmı yardımcı olursanız sevinirim
Gebelik haftası 10+0

6 Cevap

0 oy
21 Nisan 2021 (1,555 puan) cevapladı
O kadar kolay dusuk olacagini sanmiyorum ben agda yaptirdim ama genital bolgemi eldivenle aliyorm
-Reklam-
0 oy
21 Nisan 2021 (1,310 puan) cevapladı
7. Ayımdayım kendim ağda yapıyorum bebek çok iyi bir şekilde korunuyor hiçbirşeyde olmazda :)
0 oy
21 Nisan 2021 (1 puan) cevapladı
Merhabalar Herhangi bir sorun olmuyor o konu da rahat olun bende yaptırıyorm 
0 oy
21 Nisan 2021 (2,761 puan) cevapladı
Bişey olmaz canım bende agda yapıyorum cok şükür bu zamana kadar bişey olmadı 
0 oy
21 Nisan 2021 (99 puan) cevapladı
Ben 6 aylık hamileyim ilk günden bu yana hep ağda yapıyorum çok şükür hiç bir sıkıntı yok 
0 oy
21 Nisan 2021 (905 puan) cevapladı
Bende kasmak zararlı diye biliyorum istersen 2 3 hafta daha bekle 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,357 göst.
0 oy
1 cevap 226 göst.
0 oy
4 cevap 383 göst.
0 oy
2 cevap 423 göst.

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...