0 oy
247 göst.
21 Nisan 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (74 puan) sordu
Adetim 6 gün gecikti 3. Günde kan testi verdim negatif çıktı bugün test alıp yaptım tek çizgi çıktı ama hala adet olmadım bu durumu yaşayan var mı ya kafayı yicem geç döllenme olabilir mi acaba
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 465 göst.
0 oy
1 cevap 734 göst.
5 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizem53 (26 puan) sordu
0 oy
18 cevap 2,937 göst.
0 oy
38 cevap 3,248 göst.

1,512,230 soru

24,666,627 cevap

367,023 kullanıcı

...