0 oy
276 göst.
21 Nisan 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (163 puan) sordu
İki gün önce doktora gittim kontrol muayenesine kabızlık şikayetim olduğunu söyledim ama doğal yollarla atlatmaya çalışalım dedi form kayısı çayı içebilirsin rahatlıkla dedi ama emin olamıyorum bir türlü kesinlikle içilmez diye duymuştum ama doktor öneriyor sizin düşünceleriniz neler 
Gebelik haftası 14+4

4 Cevap

+1 oy
21 Nisan 2021 (1,460 puan) cevapladı
O caylarin icinde bitki de var kayisi da ama kayisi orani binde bir... onun yerine 2 kuru kayisiyi aksamdan suya koy, sabah kalkinca ac kanina suuunu ic, kayisisini ye, daha mantikli ve daha faydali olur
-Reklam-
0 oy
21 Nisan 2021 (157 puan) cevapladı
Hamilelikte bitkisel çay içmek yasak bence içme
0 oy
21 Nisan 2021 (303 puan) cevapladı
Bol bol su iç tatlım gaz sıkıntın varsa rezene çayı iç rahatlatır en kolay yolu bu 
0 oy
21 Nisan 2021 (571 puan) cevapladı
Ben kullanıyorum hergun olmamak kaydıyla 3 günde 1 çok rahatlattı beni ki gebelikden önce hergun içerdim gebeliğim de de sıkıntı yok şükür ama gebeliğin riskli ise icme

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 373 göst.
23 Kasım 2023 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Fatmaii (7 puan) sordu
0 oy
5 cevap 279 göst.
14 Temmuz 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Nazen (2 puan) sordu

1,512,486 soru

24,669,900 cevap

367,198 kullanıcı

...