0 oy
205 göst.
20 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
İdrar testinde protein kaçağı çıktı daha önce böyle bir şey yoktu 39+1 deyim bebeğe zararı olur mu doktor tansiyon yükselirse gel dedi başına gelen var mı daha önce 
Gebelik haftası 39

1 cevap

0 oy
20 Nisan 2021 (188 puan) cevapladı
Bana gecen hafta sağlık ocaginda baktilar protein cikti dun devlet hastanesinde yaptırdim cikmadi canim tansiyonumu bende 1 haftadir olcuyordum hep dusuk cikiyordu 37 haftadayim seninde az kalmis insallah bu sorun olmaz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 341 göst.
0 oy
1 cevap 139 göst.

1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...