0 oy
208 göst.
20 Nisan 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (107 puan) sordu

Kızlar ankara şehir hastanesinde doğum yapan varmı nen orda yapcam merak ediyorum nasıl güzel ilgileniyorlarmi  odaları nasıl :)

Gebelik haftası 23+4

1 cevap

0 oy
20 Nisan 2021 (123 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende daha doğurmadım ama oraya gidiyorum insallah doğumum benim de orda olacak 37+4 doktorların hepsi çok iyi , odalar içinde iyi diyorlardı bende merak ediyorumm 
21 Nisan 2021 (107 puan) yorumladı
Hangi doktora muayne  oluyorsunuz
21 Nisan 2021 (123 puan) yorumladı
Randevulu gitmiyorum ama Selver Kübra Akkaya özellikle iyi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 401 göst.
0 oy
0 cevap 142 göst.
20 Nisan 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Zy19 (107 puan) sordu
0 oy
0 cevap 128 göst.

1,512,257 soru

24,666,892 cevap

367,044 kullanıcı

...