0 oy
343 göst.
19 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu
Merhabalar 33 haftalık hamileyim. 2 gündür kasıklarımda ağrı var. Yürürken rahatsız etmeye başladı .  Sizde de aynı durumu yaşayan var mı? Normal olup olmadığını bilemedim. Şimdiden teşekkür ederim 
Gebelik haftası 33

4 Cevap

0 oy
19 Nisan 2021 (638 puan) cevapladı
Aynı haftadayız cnm bendede oluyo bi temizlik vs yaparken çok zorlanıom yürüyüş yapamıom sancım oluyo 
-Reklam-
0 oy
19 Nisan 2021 (528 puan) cevapladı
35 haftamdayim 5 dakika yuruyunce ahada dogurdum hissinde agrim oluyo cnm
0 oy
19 Nisan 2021 (13 puan) cevapladı
32. Haftadayim aynisi 4 5 gundur bende de var. Bugun doktoruma sordum bebek buyudugu icin boyle oluyor normal daha da artabilir dedi.
0 oy
19 Nisan 2021 (819 puan) cevapladı
Normal cajim doktora sordum ilaç falan yazmadı kasık ağrısı için yani bu haftalarda normal olduğunu soyledi

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...