0 oy
409 göst.
19 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (88 puan) sordu
Kızlar tecrübeli annelere soruyorum emzirme yastığı çok önemli mi almalı mıyım
Gebelik haftası 36+3

6 Cevap

0 oy
19 Nisan 2021 (121 puan) cevapladı
Emzirme yastığı ilk aylarda çok gerekli oluyor boynunun tutulmasini engelliyor uzun süre emdiği icin bebekler rahat oluyor
-Reklam-
0 oy
19 Nisan 2021 (5,749 puan) cevapladı
Ben kendim diktim kocaman baya iş gördü  vala tavsiye ederim
0 oy
19 Nisan 2021 misafir cevapladı
Ben almıştım canım çok rahat etmiştim. Hem bebekte daha rahat eder emerken.
0 oy
19 Nisan 2021 misafir cevapladı
canim evinde yastigin varsa cok gereksiz bana gore normal yastik ayni islemi goruyot
0 oy
19 Nisan 2021 (1,284 puan) cevapladı
Bence kesin lazım ama tabi benim. İçin kişiden kişiye değişir
0 oy
19 Nisan 2021 (315 puan) cevapladı
Ben emzirme minderi aldim c şeklinde yastikdan daha rahat bence yinede kendi tercihiniz ..

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 601 göst.
11 Temmuz 2022 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Tgbgcr (31 puan) sordu
0 oy
7 cevap 530 göst.
27 Ocak 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde ozgeezengiin (158 puan) sordu
0 oy
6 cevap 524 göst.

1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...