bende 47 çıktı başka bişey için gitmiştim doktoruma attim hafif bir idrar yolu enfeksiyonu dedi ilaç verdi ama hiç kullanmadım . Zateb bir şikayetim de yoktu geçti gitti öyle
1,512,447 soru
24,669,259 cevap
367,164 kullanıcı