0 oy
896 göst.
19 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (12 puan) sordu
Anneler 39+5im bugün kontoröle gittim akşamdan beri hafif sancim vardı nisanım ise iki gün önce gelmişti iki gündür aşırı akintimda da vardı doktor bna yarın gel doğuralım seni dedi beklemeye gerek yok  riske atmak istemiyorum dedi alttan muayne oldum açıklık yok nestede sancim çok az çıkmış ufak bir şeyde hoşuma gitmeyen birşey olursa sezeryana alırım dedi bu iki gebelik ilki doğurduktan 3 ay sonra öldü karnımda nefessiz kalmıştı  çok korkuyorum böyle açıklığı olmayıp suni sancıyla doğuran oldumu bna akıl verin allah rızası için dua edin 
Gebelik haftası 39+5

8 Cevap

0 oy
19 Nisan 2021 (123 puan) cevapladı
Korkmayın Allahın izniyle atlatırsınız. Benim ilk gebeliğimde ne sancım ne nişanım hiçbirşeyim yoktu açıklık da olmadığı için 2 gün suni sancı aldım 3.günde doğurdum kolay olmadı ama çok şükür doğum için hiçbir belirtim olmadığı halde normal doğurdum sağ salim kucağınıza alın inşallah evladınızı
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Amin allah razı olsun
22 Nisan 2021 (2 puan) yorumladı
İki gün sancıda ara veriyorlarmı sürekli yatıyor musun
24 Nisan 2021 (123 puan) yorumladı
İlk gün ara verdiler çok kısa bir ara ama ikinci gün aralıksız aldım suni sancı
-Reklam-
0 oy
19 Nisan 2021 (377 puan) cevapladı
Canim İnşallah sağlıklı ve kolay bı şekilde doğursun Allah yardımcınız olsun .dualarım seninle olacak.
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Allah razı olsun
0 oy
19 Nisan 2021 (72 puan) cevapladı
Birseycikler olmaz Allahin izniyle. İçini rahat tut Allaha teslim et kendini. O herseyin hayırlısını verir elbet. İlkinde öyle oldu diye şimdide olacak değil inşallah. Hersey güzel bir şekilde olsun inşallah
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Allah razı olsun
0 oy
19 Nisan 2021 (21 puan) cevapladı
Allahın izniyle birşey olmaz suni sancıyla zaten açılıyor 
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Allah razı olsun  canm
0 oy
19 Nisan 2021 (1,062 puan) cevapladı
korkma allah yardimcin olaun rabbim guzel dogumlar nasip etsin hayirlisi ile kucagina alirsin insallah evladını... rabbim evlatlarimiza hayirli omur yazsin alacak nefesleri olsun benim de kizim 38 haftamda kalbi durdu karnim da acil sezeryana alındım çok şükür rabbim omur yazmis evladıma simdi 3 yasinda rabbim de seni evladina hayirlisi ile kavustursun mis kokuluna .. 
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
19 Nisan 2021 (170 puan) cevapladı
Allah saglicakla kucaginiza alabilmeyi nasip etsin
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
19 Nisan 2021 (165 puan) cevapladı
hic korkmayin allahin izniyle güzel bir dogum olur insallah saglikla sihatle alin kucaginiza bebeginizi rabbim hepimizin yardimcisi olsun
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Amin allah razı olsun
0 oy
19 Nisan 2021 (528 puan) cevapladı
Yavrum benim yaa Allah yardimcin olsun Allah bebegini kucağına sag salim alip ömür boyu mutlu etsin insallah 
19 Nisan 2021 (12 puan) yorumladı
Amin allah razı olsun

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 797 göst.
0 oy
6 cevap 1,146 göst.
10 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Masal5865 (106 puan) sordu
0 oy
3 cevap 839 göst.

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...