0 oy
210 göst.
18 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu
Merhaba, göğüs pompası alacağım ancak kafam çok karışık. Hangi marka alacağım ya da manuel mi elektrikli mi??? Lansinoh ve mochi marka arasında kaldım. Sizce hangisi???

1 cevap

0 oy
18 Nisan 2021 (1,460 puan) cevapladı
Ben avent in elektrikli olani almistim. Calisirken elwktrikli daha rahat oluyo. Pille de calisiyordu. Memnun kaldim. Mochi kullanmadim ama bana zaman konusunda cok pratik gelmedi. Bir de belki ihtiyac olmaz diye dogjmdan onca almamistim. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 457 göst.
18 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Snm_ (8 puan) sordu

1,512,361 soru

24,668,226 cevap

367,113 kullanıcı

...