0 oy
317 göst.
18 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (180 puan) sordu
Kızlar esimin karantinasi bugün bitti .bundan önce iki kez test verdi negatife de dönmüştü .ben de geçen hafta rahatsızlandm öksürük filan ama testlerim hep negatif çıktı en son beş gün önce test verdim .bugünde böyle boğaz ağrısı başladı acaba ben şimdi covid olabilir miyim  yoksa psikolojik mi kafayı yedim bu covidten dolayı.yani diyorum pozitif olsam o çok kötü olduğum zamanda olurdum demi ay düşünmekten bir hal oldum .
Gebelik haftası 30

1 cevap

0 oy
18 Nisan 2021 (544 puan) cevapladı
Psikolojik kovid olmuşsundur belki. İnsallah kovid degilsindir..gerçi ben de ayakta atlattım. İnsallah bişeyin yoktur bol sıvı tüket
18 Nisan 2021 (180 puan) yorumladı
İnşallah teşekkür ederim sadece şüphe insanı kemiriyor yaa çok kötü donemlerdeyiz Rabbim selamet versin inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 273 göst.
0 oy
5 cevap 389 göst.

1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...