12+3 de taramaya gittim ama doktorum cinsiyetle ilgili birşey söylemeyeceğim şuan dedi muhtemelen net göremediği için 6 mayısta bidaha ki randevu umarım görülür
1,512,632 soru
24,671,496 cevap
367,283 kullanıcı