Kız her hamilelikte bunlar olacak diye bişey yok ne güzel işte keyfini çıkar
ben şuan 10 haftalık hamileyim ve çok kötü geçiriyorum . Bence hiç belirtisiz gecirmen çok güzel . Tabi herkesin bünyesi farklı .
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı