0 oy
492 göst.
17 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (220 puan) sordu
Kızlar 32nci  haftadayım  başım  çok ağrıyo  normal mi  sizede  oldumu 
Gebelik haftası 32 hafta

4 Cevap

0 oy
17 Nisan 2021 (1,656 puan) cevapladı
Gebelikte normal
-Reklam-
0 oy
17 Nisan 2021 (2,136 puan) cevapladı
Gebelikte çok sıklıkla görünür canım baş ağrısı
0 oy
17 Nisan 2021 (345 puan) cevapladı
Canim karanlik odaya gec perdeleri kapat basina yazma dola yat gecer insallah benim oyle geciyo parol ic bi tanede insallah bisey kalmaz 
0 oy
17 Nisan 2021 misafir cevapladı
4. Ve 5. Ayımı hep baş ağrısıyla geçirdim Dr gebelikte sıklıkla görünen bişey olduğunu ve normal olduğunu söyledi elhamdülillah şimdi 6. Ay bitmek üzere son 3 haftadır ağrımıyor ama cidden felaket bi ağrı dayanması çok zor ancak uyuyunca geçiyordu. 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 356 göst.
13 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ysmin-93 (101 puan) sordu
0 oy
1 cevap 172 göst.
0 oy
5 cevap 580 göst.

1,512,389 soru

24,668,496 cevap

367,127 kullanıcı

...