0 oy
319 göst.
16 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (69 puan) sordu
Kahverengi leke geldikten 2.gün üniversiteye gittim alttan ulturosyonla bakildim kese var bebek yok 6.haftamdayım hicbir ilac verilmedi sadece dinlenceksin carsamba tekrar geliceksin dediler kan aldilar ama degeri söylemediler yorumlarinizi bekliyorum
Gebelik haftası 6.

2 Cevap

0 oy
16 Nisan 2021 (2,136 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Daha haftan erken canım...
16 Nisan 2021 (69 puan) yorumladı
Sagol oğlumda hic boyle bisey yasamadim kesede oglumda kalp atışıda gözükmüştü bu bebişte biraz aceleciyim galiba
16 Nisan 2021 (2,136 puan) yorumladı
Her hamilelik aynı değildir:))
-Reklam-
0 oy
16 Nisan 2021 (383 puan) cevapladı
Daha çok erken canım.Vajinal muayenedense bir kaç hafta daha beklemeni öneririm

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 208 göst.
0 oy
7 cevap 495 göst.
0 oy
5 cevap 203 göst.

1,512,811 soru

24,674,089 cevap

367,434 kullanıcı

...