0 oy
186 göst.
14 Nisan 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (6 puan) sordu
Merhabalar şu anda hem covid pozitifim hem 25+4 haftalık gebeyim. Karnımda sivilceler çıkmaya başladı, bebeğin hareketlerini hissediyorum ama sivilcelerden dolayı korkuyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı? Bebeğime zararlı bir durum mudur? 
Gebelik haftası 25+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 294 göst.
20 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde B.41 (567 puan) sordu
0 oy
1 cevap 449 göst.

1,512,391 soru

24,668,515 cevap

367,127 kullanıcı

...