Merhaba kızlar benim adetim yarın normalde sabah test yptm böyle çıktı ve kan verdim yarın sonuçları alacagm ins size bir sorum var doktor bazen şeker ve diyabet hastalarkide pozitif cikabliyor diyor dogrumu idrarm biraz durduktan sonra çamur gibi oluyor içine kırmızı boya dökülmüş gibi yanls çıkma ihtimali varmı çok endiseliym
1,512,722 soru
24,672,923 cevap
367,370 kullanıcı