0 oy
185 göst.
14 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (432 puan) sordu
Kızlar bugün ayrıntılı ultrasonda bebeğimin 1 hafta geride olduğu söylendi şuan 36+4 oldum. Ama dün alttan muayene yapıldı açılma yok ama rahimde yumuşama var dediler nst de sancım çıktı Bi daha 40 dakika baktılar yine çıktı. Sizce doğum yakın mı tecrübeli olan varmı ilk gebeliğim çünkü. Ultrason haftasına göre mi doğar? 
Gebelik haftası 36+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 591 göst.
0 oy
6 cevap 634 göst.
0 oy
2 cevap 467 göst.

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...