0 oy
284 göst.
13 Nisan 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (6 puan) sordu
Kızlae beta yaptırdım iki kere negatif çıktı 10  kere falan hep farklı markalar evde test yaptım negatifti adet söktürücü kullandım bittikten 3 gün sonra kahverengi arada kırmızı kan geldi 5 gün sürdü sizce geç döllenme bile olsa hamile olsam söktürücü işe yararmı hamilelerde içsem de gelir mi anlamadım doktora da bi kez daha gidecem yardım edermisiniz  

2 Cevap

0 oy
13 Nisan 2021 (453 puan) cevapladı
Düşük yaptırabilir, tek gecikmede adet söktürücü hapa başvurmayı doğru bulmuyorum bu arada. Her türlü ihtimalin olduğu bi durumda daha dikkatli kullanmak gerekir 
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2021 (1,460 puan) cevapladı
Adet sokturucuyu dr verdiyse gebelik olmadigina emin olup vermistir. 

Bende daha once gecikme olmustu, dr ultrasonda birsey gormedi, kanda da gebelik cikmadi, ona ragmen 1 hafta sonra tekrar aynilarini yapti, yine birsey cikmayinca o zmn vermisti qdet sokturucuyu. Ama ben cok ilac tataftari olmadigimdan hemen icmemistim 3 gun sonra kendoliginden regl olmustum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 361 göst.
16 Şubat 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Zeynep.63 (201 puan) sordu
0 oy
4 cevap 430 göst.
0 oy
1 cevap 243 göst.
18 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde A.ybars (129 puan) sordu

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...