0 oy
213 göst.
13 Nisan 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (2 puan) sordu
Mehraba, kızlar bir soru sorayım ben 4 gün öncə gebelik testi yaptım iki xett cıkdı ama şimdi yapıyorum tek xett çıkyor birde şu arada benim adet günüme 5gun var yani ki ayın 18 adet günümdür sizce gebelik testi yalnış ola bilirmi lütfen cevaplarmısınız teşekkür ediyorum
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
13 Nisan 2021 (99 puan) cevapladı
Testler yanıltabilir sizin kan vermeniz daha mantıklı olur en net cevabı oradan alırsınız 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 576 göst.
11 Eylül 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Burcugns (1,074 puan) sordu
0 oy
2 cevap 239 göst.
0 oy
1 cevap 378 göst.

1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...