0 oy
256 göst.
13 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (493 puan) sordu
Ecevit, ferrum,efermag kulanıyorum ilacım biti randevum daha 6 gün var 18 haftalık hamileyim sizce aynı ilacları yazdırıp devam mı etsem doktora gitme tarihini mi beklesem 

1 cevap

0 oy
13 Nisan 2021 (82 puan) cevapladı
Ben de ferrum ve d3 kullanıyorum kendi doktorum bittikçe aile hekiminden yazdırmamı söylemişti 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,653 soru

24,671,890 cevap

367,297 kullanıcı

...