0 oy
337 göst.
13 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (28 puan) sordu
Geçen hafta adet günüme 5 gün kala kan verdim beta 7.4 çıkmıştı. 1 gun geçince bidaha kan verdim 182 olmuş artisi nasıl sizce iyimi?
Gebelik haftası 4+5

2 Cevap

0 oy
13 Nisan 2021 (991 puan) cevapladı
Bence çok iyi maşalah
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2021 (1,075 puan) cevapladı
İyi de 7 den 182 olması biraz degısık geldi bana 
13 Nisan 2021 (28 puan) yorumladı
Adetim 1 gün gecince Bidaha yaptim yani dün orayi yanlış yazmisim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 350 göst.
0 oy
3 cevap 292 göst.
15 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 1anne1bebekk (10 puan) sordu

1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...