0 oy
221 göst.
13 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (28 puan) sordu
Geçen hafta adet günüme 5 gün kala kan verdim beta 7.4 çıkmıştı. 1 gun geçince bidaha kan verdim 182 olmuş artisi nasıl sizce iyimi?
Gebelik haftası 4+5

1 cevap

0 oy
13 Nisan 2021 (301 puan) cevapladı
Artış iyi gözüküyor fakat yazdığınız gebelik haftasıyla bi bağlantı kuramadım. 4+5 ? 
13 Nisan 2021 (28 puan) yorumladı
Netten baktim son adet tarihi 11 mart oyle çıkıyor. Ama kadın doguma gidemedim daha randevular çok.dolu.
13 Nisan 2021 (301 puan) yorumladı
Bir gün araya göre iyi artmış.. Hayırlısı olsun ;)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 153 göst.
0 oy
2 cevap 262 göst.
10 Temmuz 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Premses19 (208 puan) sordu
0 oy
4 cevap 328 göst.

1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...