0 oy
279 göst.
12 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Kızlar Gaziantep de annelik hakkından faydalanıp gittiğiniz özel hastane var mı ve memnun musunuz

1 cevap

0 oy
15 Haziran 2022 (217 puan) cevapladı
Canım ben özel Kamal bayindira gidiyordum. Doktorum ordaydi sonra  devlete geçtiğini öğrendim 2 ogumuda o cinsiyetini söylemişti şuan 3 hamileyim kız dediler. Kime sorsam beyenmiyor ama ben çok ilgili doktor olduğunu biliyorum
15 Haziran 2022 (252 puan) yorumladı
Doktorun ismi neydi acaba hangi hastaneye gecmis
-Reklam-

1,512,185 soru

24,666,026 cevap

366,978 kullanıcı

...