0 oy
315 göst.
12 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (10 puan) sordu
Kizlar bugün hastaneye gittim 40 +2 günlük hamileyim ağrım sizim yok bebek hareketleri iyi suyu iyi dedi doktor ama kakasını yaparsa suyuna biz suyu bağlamadan goremiyoruz dedi anneyi kendini zehirleme riski var istersen yatış yap suni sancıyla doğum yap istersen bekle 3 gun6de bı kontrol e gel dedi korkuyorum ne yapmam gerekiyor
Gebelik haftası 40+2

1 cevap

0 oy
12 Nisan 2021 (30 puan) cevapladı
Yapaman gerekn şeyler herksn bildiği şeyler ,squat cek yürüş yap i....ye gir hurma ye ve bol bol dua et rabbim sağlıkla hayırla kucagina almayi nasip ettsnn inslhh bnde 39 haftdym hala tik yok sabrszlkla bkliyrm iste:)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 261 göst.
12 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Ebru diner (10 puan) sordu
0 oy
4 cevap 382 göst.
0 oy
7 cevap 633 göst.
15 Şubat 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde emetitolu (11 puan) sordu

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...